مبلمان يكي از آيتمهايي است كه در زيباسازي فضا نقش بسزايي بازي ميكند. اين زيباسازي به همراه ايجاد راحتي و آسايش در محيط همراه است؛ البته اينكه مبلمان در هر فضايي چنين ويژگيهايي با خود بياورد كاملاً بستگي به نوع و چيدمان آن دارد. اگر بهترين و باكيفيتترين مبلمان بازار را نيز تهيه كنيد، اما اصول و قواعد چيدمان را در آن به كار نبريد، هرگز نميتوانيد نتايج لازم از كار طراحي دكوراسيون و چيدمان در يك فضا را بگيريد.درباره دفاتر كار و ادارات نيز شرايط مشابهي وجود دارد. مبلمان اداري در يك فضا نقشي تأثيرگذار در چشمنوازي و زيبايي آن بازي ميكنند؛ از اين رو، بهتر است براي چيدمان و انتخاب مبلمان يك دفتر كار از تخصص مشاوران بهرهمند شد تا نهايتاً بتوان به نتايجي كه از طراحي و انتخاب دكوراسيون در يك فضاي اداري در ذهن وجود داشت، دست پيدا كرد.

عليرغم تمام مزايايي كه استفاده از مبلمان اداري دارد، اين وسايل ميتوانند معايب و نكات منفي براي دفتر كار و فضاهاي اداري نيز داشته باشند. اگرچه ميتوان معايب مبلمان اداري را با پيروي از اصول و قواعد اين كار و استانداردهاي موجود به حداقل رساند، اما در زير به گوشهاي از اين نكات منفي اشاره ميكنيم. يكي از مهمترين معايب مبلمان اداري اشغال كردن فضاي زيادي از محيط كار است. شايد در نگاه اول اين ايراد خيلي بزرگ به نظر برسد، اما در حقيقت اين طور نيست. اين مبلمان با بهينهسازي محيط و ايجاد فضاي استاندارد قابل استفاده ضمن مجزاسازي قسمتهاي مختلف يك دفتر كار، نقش چشمگيري در زيباسازي و استاندارد كردن محيط اداري بازي ميكنند. ايراد ديگر مبلمان اداري در هزينهاي است كه بر عهده مديران ميگذارد، اما اين هزينه در واقع نوعي سرمايهگذاري و پسانداز براي بهبود كسب و كار و افزايش راندمان كاري پرسنل است كه اگر عاقلانه و هوشمندانه هزينه شده و با كارشناسان دكوراسيون داخلي در رابطه با طراحي و خريد آن مشورت شود، نتايج خيلي خوبي را براي كسب و كار مورد نظر حاصل ميكند.
براي كسب اطلاعات بيشتر درباره ديوارپوش پي وي سي و قيمت سقف كاذب به وبسايت آذران فضانما مراجعه كنيد.
www.azaran.com
- دوشنبه ۰۶ شهریور ۹۶ ۱۲:۲۴ ۳ بازديد
- ۰ نظر